ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2011

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ
«ΚΑΛΥΜΝΟΣ-ΕΝΟΤΗΤΑ-ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ»
ΜΕΙΖΩΝ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΟ  ΔΗΜΟΤΙΚΟ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΛΥΜΝΟΥ
ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ:  ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΡΟΥΣΣΟΣ





ΘΕΜΑ: Συνεργασία με φορείς του νησιού μας.

κύριε  Πρόεδρε,
          
Είναι πλέον γνωστό σε όλους μας, ότι μια νέα σελίδα ξεκίνησε στα τοπικά και όχι μόνο δρώμενα με την εφαρμογή του σχεδίου «Καλλικράτης». Βασικός πυλώνας για την εδραίωση του αποτελεί, η όσον το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των δημοτών στους αυτοδιοικητικούς θεσμούς. Η συμμετοχή στη λήψη  των αποφάσεων ήταν και είναι αναφαίρετο δικαίωμα σας.
Παράλληλα όμως, ο τόπος μας διανύει περίοδο οικονομικής ύφεσης με αποτέλεσμα τα όποια προβλήματα είχαμε να εμφανίζονται μεγενθυμένα στον υπερθετικό βαθμό.
Ήδη πλέον, η νέα δημοτική αρχή που ανέλαβε τις τύχες του νησιού μας από 1/1/2011 διανύει τον ένατο μήνα της, χρόνος ικανοποιητικός για την προσαρμογή της στα δημοτικά καθήκοντα.
Μπροστά σε αυτή την νέα πραγματικότητα, οφείλουμε όλοι εμείς, οι  αιρετοί σύμβουλοι  του Δήμου μας, να πλησιάσουμε το λαό, για να αφουγκραστούμε τις αγωνίες και τις ανάγκες του.
Επικοινωνώ μαζί σας γιατί, εσείς είστε αυτοί που μετουσιώνετε την ανάγκη των συνδημοτών μας για οργανωμένη παρουσία στην κοινωνία μας. Είστε γνώστες των  επαγγελματικών και των κοινωνικών αναγκών των μελών σας και όχι μόνο.
Με την παρούσα επιστολή μου, επιθυμώ να γίνω και εγώ κοινωνός όλων αυτών των θεμάτων. Στόχος μου, στα πλαίσια των δυνατοτήτων που μου παρέχει η πολιτεία μας, είναι να παλέψω για την ανάδειξη και επίλυση αυτών. Φιλοδοξία μου, η ανταπόδοση της εμπιστοσύνης που μου δείξατε στις δημοτικές εκλογές.
           Σ’ αυτή την πρώτη μας επαφή, θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω  τα τηλέφωνα μου και το  e mail, ευελπιστώντας σε μια συνεργασία για το καλό του νησιού μας.

Τηλ. Γραφείου: 2243024420
Τηλ. Οικίας; 2243047824
Τηλ. Κινητό: 6944353606
Web: mousellis.blogspot.com 



Με εκτίμηση
Εμμανουήλ Γ. Μουσελλής
Δημοτικός Σύμβουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: