ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ κ. ΦΑΝΗ ΚΑΠΕΛΛΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΜΟΥ.

Αγαπητέ μου κ. Μουσελλή,
Σας ευχαριστώ πολύ για την κοινοποίηση της Ανοιχτής Επιστολής σας- απολογισμού- των πεπραγμένων και των παρεμβάσεών σας, ως δημοτικού συμβούλου της μείζονος μειοψηφίας, στο Δήμο Καλυμνίων.
Συμφωνώ απόλυτα με τη σκοπιμότητα και την πρακτική χρησιμότητα κάθε έννοιας που εμπεριέχει τον απολογισμό. Χωρίς αυτόν, που θα μπορούσαμε να τον ονομάσουμε και « μέτρηση »,δεν μπορεί να υπάρξει και η τόσο αναγκαία πράξη της αξιολόγησης οποιασδήποτε δραστηριότητας, κυρίως σε δημόσιο και κοινωνικό τομέα. Ένας τυχαίος τίτλος ,παλιού ,σχετικού βιβλίου είναι: « Η μέτρηση  και η αξιολόγηση στις επιστήμες της αγωγής». Αυτή τώρα η δέσμη των δραστηριοτήτων, μας εφοδιάζει με το υλικό της επανατροφοδότησης, το γνωστό και παλιό ως γνώση, feed back , που πιστεύω ότι και στην πολιτική έχει εφαρμογή ,αν όχι απόλυτη, -γιατί υπάρχουν και μη μετρήσιμα μεγέθη π.χ. το ήθος και  η ποιότητα του  πολιτικού λόγου, τουλάχιστον στην πλειονότητα των δραστηριοτήτων ενός Δήμου, εκεί που τα μεγέθη είναι μετρήσιμα.
Βέβαια υπάρχει κι εδώ η αναγκαία προϋπόθεση, ο κάθε είδους απολογισμός να είναι έντιμος και αντικειμενικός, αν επιδιώκουμε να συναγάγουμε ασφαλή συμπεράσματα, (επανατροφοδότηση), κυρίως για να διορθώνουμε την πορεία μας και τους  σχεδιασμούς μας.
Τις σκέψεις αυτές τις διατυπώνω για να ενισχύσω την  άποψη  ότι αν ένας ατομικός απολογισμός είναι τόσο χρήσιμος και διαφωτιστικός, ένας ετήσιος γραπτός απολογισμός δράσεων και αποτελεσμάτων  με τα παραπάνω αλλά και επί πλέον με τεχνοκρατικά χαρακτηριστικά , είναι απαραίτητος πρώτα στο επίπεδο της Δημοτικής Αρχής και  κατά δεύτερο λόγο στο επίπεδο των αντιπολιτεύσεων. Πιστεύω ότι όλοι οι δημότες το έχουν ανάγκη και περισσότερο όσοι δε ζούμε μόνιμα στην Κάλυμνο και φέτος δεν το είδαμε, ακόμη τουλάχιστον.
Ελπίζω η δική σας πρωτοβουλία να βρει μιμητές, όχι όπως είπαμε  για να συντάξουν απολογισμό-έκθεση ιδεών αλλά με επιστημονική εγκυρότητα και αξιοπιστία, όπως πια το απαιτούν οι δύσκολοι αλλά και τεχνοκρατικοί καιροί μας.
                                     Με εκτίμηση
               Φανή Καπελλά-Κουτούζη 

Δεν υπάρχουν σχόλια: