ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2012

ΚΡΙΣΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ-ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΜΟΥ.

Ο δ.σ. της μείζονος αντιπολίτευσης Μανώλης Μουσελλής, με ανοικτή επιστολή του, επιθυμεί να επικοινωνήσει με τους συμπολίτες μας, προβαίνοντας με τον τρόπο αυτό σε έναν απολογισμό της δράσης του ως νέος σύμβουλος στο Δ.Σ.
Η ενέργεια αυτή του νέου συμβούλου, αποτελεί μια ευχάριστη «έκπληξη» για τα δεδομένα της τοπικής πολιτικής σκηνής, αφού ένας πολιτικός ένιωσε την ανάγκη επικοινωνίας με τους συμπολίτες του, διαμορφώνοντας έτσι μια διαφορετική σχέση με την κοινή γνώμη.
                                                                                                                       ΠΑΛΜΟΣ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Ο δημοτικός σύμβουλος της αξ. αντ/τευσης κύριος Μανώλης Γ. Μουσελλής εξέδωσε την παρακάτω ανοιχτή επιστολή, με την οποία προβαίνει σε δημόσιο απολογισμό της δράσης του κατά το παρελθόν έτος 2011, που ήταν και το πρώτο έτος της θητείας του στο δημ. σ/λιο.
 Είναι μια αξιέπαινη πρωτοβουλία και καινοτομία, η οποία πιστεύουμε ότι θα βρει και πρέπει να βρει μιμητές, γιατί ο μελλοντικός δημόσιος και γραπτός απολογισμός στο τέλος του έτους ενεργοποιεί τους δημ. σ/λους, ώστε να έχουν πεπραγμένα συνεχούς δράσης και προσφοράς.
ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Ο απολογισμός που κοινοποιεί ο κύριος Μουσελλής σαν πολιτικό πρόσωπο είναι χρήσιμος και είναι μία θετική πράξη. Ελπίζω στον επόμενο απολογισμό του, όχι μόνον σαν πολιτικός αλλά και σαν λογιστής τεχνοκράτης που είναι, να τολμήσει να μπει στην ουσία των πεπραγμένων και των μη πεπραγμένων του Δήμου με γνώμονα το συμφέρον των Δημοτών, ακόμα και αν αυτό προκαλέσει ρήξη στους κόλπους της παράταξης του. Η Κάλυμνος, όπως και η Ελλάδα έχει ανάγκη από ανθρώπους με γνώσεις αλλά και με πολιτικό θάρρος, όχι για να επιβάλλουν τις απόψεις τους μόνο, αλλά και να αμφισβητούν τα κακώς κείμενα που στον τόπο μας δυστυχώς περισσεύουν
*       Ιωάννης Ν. Πατέλλης
*      
*        Ο απολογισμός του αξιότατου Μουσελλή μυρίζει αρχηγικές φιλοδοξίες και ελπίζω, ειλικρινά, να έχω δίκιο στην εκτίμηση μου γιατί ο τόπος έχει ανάγκη από τέτοιους ανθρώπους.
*       ΜΙΚΕΣ Β. ΡΗΓΑΣ.
*       ΚΥΡΙΕ ΜΟΥΣΕΛΛΗ  ΚΑΛΗΜΕΡΑ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΑΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΤΟΥ 2011.ΣΠΑΝΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΤΡΑ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΜΟΛΙΣ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΑΖΟΝΕΣ. ΕΧΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΚΑΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ. ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΑΙ ,ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ,ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ. ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ,                                 ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΥΡΟΦΡΥΔΑΣ
Χμμμμ.. Καλός ο κ. Μουσελλής αλλά αυτό μου μυρίζει αρχηγική εμφάνιση. Μακάρι, γιατί ο τόπος έχει ανάγκη από σοβαρούς ανθρώπους.                                                                                          Mikes Rigas

Δεν υπάρχουν σχόλια: