ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ ΔΙΑΚΟΜΙΧΑΛΗ


Κάλυμνος  10/10/2012  

 

                                   ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

 

ΘΕΜΑ: Απάντηση στο δελτίο τύπου της Δημοτικής Παράταξης «Κάλυμνος Δύναμη Προοπτικής», που εστάλει στα Μ.Μ.Ε. στις 8/10/2012.

 

         Για μια ακόμα φορά η δημοτική παράταξη που διοικεί το Δήμο μας, επιλέγει την συνήθης και προσφιλή της τακτική, αυτήν του αποπροσανατολισμού.

Όταν δεν θέλει να δώσει ευθείς και ειλικρινείς απαντήσεις στον  Καλυμνιακό λαό, για να στηρίξει τις επιλογές και τις τακτικές της, προσπαθεί να στρέψει την κουβέντα αλλού.

         Αυτό που περίμενε να ακούσει χθες ο Καλυμνιακός λαός από την πλειοψηφία ήταν να, αιτιολογήσει ευθαρσώς την στάση της κατά τις δημαιρεσίες για την θέση του αντιπρόεδρου, αυτό και μόνο αυτό. Αντ’ αυτού ασχολήθηκε με τις εναλλαγές προσώπων στην ομάδα της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

         Αναφορικά τώρα με το επίμαχο θέμα, για την εκλογή του αντιπρόεδρου, γιατί κάτι προσπάθησαν να ψελλίσουν και γι αυτό, από που τους προκύπτει ότι εγώ επεδίωκα την ομοφωνία στην εκλογή ; Δεν φαντάζομαι αυτή την δικαιολογία να την αντλούν από την τρίτη ψηφοφορία, γιατί τότε πλέον θα φανεί ότι ούτε τον εαυτό τους δεν σέβονται.

         Εάν ήθελα την ομοφωνία στην εκλογή μου να είσθε βέβαιοι ότι θα το ζητούσα ευθύς εξ’ αρχής. Δεν τρέφω όμως αυταπάτες για τον στίβο που δραστηριοποιούμαι.

Ο Μανώλης ο Μουσελλής, κύριοι της συμπολίτευσης, το γνωρίζετε πολύ καλά, έχει το θάρρος της γνώμης και της ψήφου του στην ομάδα του, στις επιτροπές και στο Δημοτικό Συμβούλιο. Έχει καταγραφεί αυτό στην συνείδηση του λαού, είναι προσωπική μου κατάκτηση και δεν μπορείτε να μου το στερήσετε, μιλώντας  για υποκινήσεις και προειλημμένες  αποφάσεις.

 Εν κατακλείδι, επειδή απ΄ότι φάνηκε, ευαγγελίζεστε και επιδιώκετε να μας κληρονομήσετε μια πολιτική χωρίς ανθρωπιά και αξιοπρέπεια σας δηλώνουμε ευθαρσώς ,   ευχαριστούμε πολύ, αλλά δεν θα πάρουμε. 

 
        

        
                                                                         
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: