ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Πρόσκληση Δημοτικού Συμβουλίου 13/10/2014

ΘΕΜΑ: Πρόσκληση Δημοτικού Συμβουλίου.                             

     
Καλείστε να προσέλθετε στη δημόσια έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, που θα διεξαχθεί στην αίθουσα συνεδριάσεων στον όροφο του Πνευματικού Κέντρου την 13η του μηνός Οκτωβρίου 2014, ημέρα Δευτέρα και ώρα 20.30, για τη συζήτηση και λήψη αποφάσεων στα παρακάτω θέματα:  
                                                      
1.     Έγκριση 11ης Αναμόρφωσης προϋπολογισμού – Τεχνικού Προγράμματος
2.     Υλοποίηση Προγραμμάτων Άθλησης για Όλους της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού από τον Δήμο Καλυμνίων
3.     Έγκριση μετακινήσης αντιπροσωπείας του Δήμου στην Τουριστική Έκθεση ΤΒΕΧ (Travel Blog Exchange) που θα πραγματοποιηθεί από τις 23 έως τις 25 Οκτωβρίου 2014 στην Αθήνα και προμήθεια αναμνηστικών δώρων


Το κατεπείγον της συνεδρίασης προκύπτει ότι η καταληκτική ημερομηνία για την υποβολή αίτησης συμμετοχής στο Πρόγραμμα, είναι η 15-10-2014.
Όσον αφορά το τρίτο θέμα πρέπει μετά την απόφαση του Συμβουλίου να εκδοθεί ένταλμα προπληρωμής από την Οικονομική Επιτροπή.



                                                                Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου



                                                                                 Ψαράς Γεώργιος

Δεν υπάρχουν σχόλια: