ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου 2010

ΣΥΓΚΛΙΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                            07/12/2010
ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ                                       Αριθμ. Πρωτ: 14761
                                       
ΠΡΟΣ: Εκλεγέντες Δημοτικούς Συμβούλους

ΘΕΜΑ: «Πρόσκληση για ορκωμοσία Δημοτικής Αρχής»

Μετά την επικύρωση της εκλογής και την ανακήρυξη της νέας Δημοτικής Αρχής, σύμφωνα με την υπ' αριθμ. 67/2010 απόφαση του αρμόδιου Πρωτοδικείου, καλείσθε για την προβλεπόμενη από το νόμο (άρθρο 52 του Ν.3852/2010, ΦΕΚ Α' 87) ορκωμοσία, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου, στον όροφο του Πνευματικού Κέντρου, σε δημόσια συνεδρίαση, στις 29/12/2010 , ημέρα Τετάρτη και ώρα 18:00

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΕΛ. ΔΙΑΚΟΜΙΧΑΛΗΣ

Η πρόσκληση για Δημαιρεσίες

ΔΗΜΟΣ ΚΑΛΥΜΝΙΩΝ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ                               8/12/2010
Αριθμ. Πρωτ: 14839
Π ρ ο ς
Τους Δημοτικούς Συμβούλους
Ενταύθα

                                                 Π Ρ Ο Σ Κ Λ Η Σ Η
Προσκαλούνται τα Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου σε Συνεδρίαση, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 64 παρ. 3 του Ν. 3852/2010 την Κυριακή 02-01-2011 και ώρα 10 π.μ. στον όροφο του Πνευματικού Κέντρου, με θέματα ημερήσιας διάταξης, τα παρακάτω:
1.- Εκλογή Προέδρου Δημοτικού Συμβουλίου.
2.- Εκλογή Αντιπροέδρου Δημοτικού Συμβουλίου.
3.- Εκλογή Γραμματέα Δημοτικού Συμβουλίου.
4.- Εκλογή Τακτικών και Αναπληρωματικών Μελών Οικονομικής Επιτροπής.
5.- Εκλογή Τακτικών και Αναπληρωματικών Μελών Επιτροπής Ποιότητας
     Ζωής.
Ο Πλειοψηφίσας Δημοτικός Σύμβουλος

Παντελής Ζωΐδης

Δεν υπάρχουν σχόλια: