ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

ΠΛΗΜΜΥΡΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΔΡΟΜΟΥ

Πραγματοποιήθηκε χθες το έκτακτο δημοτικό συμβούλιο, με προσκεκλημένους την ομάδα του πρύτανη του Αριστοτελείου πανεπιστήμιου κ. Μυλόπουλου. Το θέμα ήταν ένα και σοβαρό. Η αντιμετώπιση του προβλήματος των ομβρίων υδάτων του νησιού μας και όπως αυτό κορυφώνεται  κυρίως στον εμπορικό μας δρόμο. Μεγάλο το πρόβλημα με αντίκτυπο στην ασφάλεια των καταστημάτων ,άλλα και στην οικονομική τους επιβίωση. Θετικό και το πρώτο βήμα που έγινε από την δημοτική αρχή. Η ομάδα Μυλοπουλου είναι η πλέον εξειδικευμένη στο θέμα και μπορεί να δώσει λύση, όπως μας διαβεβαίωσε ο επικεφαλής της. Όμως πρόκητε για ένα σχέδιο μακρόπνοο και πολυδάπανο. Η μεθοδολογία που τηρείται σε τέτοιες καταστάσεις, όπως μας εξήγησε ο κ. πρύτανης είναι η ακόλουθη:
Α) Ξεκινώντας από ψηλά, από τα βουνά που περικλείουν την κοιλάδα, προσπαθούμε με μικρές παρεμβάσεις (δενδροφυτεύσεις και αναχώματα ) να καθυστερήσουμε τη ροή του νερού προς τα χαμηλά.
Β) Κατεβαίνοντας πιο χαμηλά, στους πρόποδες των βουνών, επιλέγουμε κομβικά σημεία για κατασκευή φραγμάτων.
Γ) Έξω από τη πόλη δημιουργούμε λεκάνες αποταμιευτήρες για την συγκέντρωση των νερών.
Δ) Μέσα στην πόλη, παρεμβαίνουμε στους δρόμους για να φτιάξουμε τις κλήσεις τους και δημιουργούμε υπόγειους οχετούς με σχάρες.

Σε ερωτήσεις  δικές  μου,
Ποια τα όρια της λεκάνης μας, για να έχουμε μια χωροταξική αντίληψη των παρεμβάσεων που θα χρειαστούν?
Ποια σημεία είναι τα κατάλληλα για να δημιουργηθούν αποταμιευτήρες?
Τι γίνεται με την στάθμη της θάλασσας και εάν αυτό μας επιτρέπει την δημιουργία υπόγειων οχετών στους δρόμους?
Η απάντηση του κ. Πρύτανη  στα παραπάνω ήταν ειλικρινής. Είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για τέτοια θέματα, τον Ιούλιο που θα σας φέρουμε την προμελέτη, πιστεύουμε ότι θα έχουμε και απαντήσεις.
 Να ίσχυε άραγε και εδώ το ρητό η "αρχή είναι το ήμισυ του πάντως"? Μακάρι.
Μανώλης Γ. Μουσελλής

Δεν υπάρχουν σχόλια: