ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Ευχαριστίες

                                                                                      Κάλυμνος  6/2/2011        


Προς τον

κ. Χατζηδάκη Κυριάκο
Πρόεδρο Αναγνωστηρίου Καλύμνου  «Αι Μούσαι»


ΘΕΜΑ: Ευχαριστίες

Κύριε πρόεδρε, με την παρούσα επιστολή  θα ήθελα να εκφράσω τις ευχαριστίες μου,  προς σ’ εσάς και τα υπόλοιπα μέλη του συμβουλίου, για την ευγενική σας χειρονομία να μου αποστείλετε την πρόσφατη έκδοση  του Αναγνωστήριου μας, « Από την παλιά Κάλυμνο» του συμπατριώτης μας Παντελή Η. Καμπούρη.
Δράττομαι όμως της ευκαιρίας να εκφράσω και τον θαυμασμό στο πολιτιστικό έργο που προσφέρετε στον τόπο μας. Η προσφορά  ενός και πλέον αιώνα του ιδρύματος στο τόπο μας και όχι μόνο, αποδεικνύει του λόγου το αληθές.
Ευχαριστώ πολύ για την  προσφορά και συγχαρητήρια για το έργο που επιτελείτε.


                                                                                              Με εκτίμηση

                                                                                    Εμμανουήλ Γ. Μουσελλής

                                                                                       Δημοτικός Σύμβουλος
                                                                                            Δήμου Καλύμνιων














Δεν υπάρχουν σχόλια: