ΤΟ BLOG ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΩ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΔΕ, ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΩΜΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΩ ΣΕ ΠΕΡΑΣ ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΣΑΤΕ. ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΕΓΓΡΑΦΕΙΤΕ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΤΟ E MAIL ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΒΟΗΘΕΙΑ.
EMAIL ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: mgmousellis@gmail.com







Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

ΕΡΓΟΛΑΒΟΙ Ή ΑΥΤΕΠΙΣΤΑΣΙΑ

 

«Κραστ τεστ» θα αποτελέσει για τη νέα Δημοτική Αρχή και το Δήμαρχο  Δημήτρη Διακομιχάλη, η τήρηση της προεκλογικής δέσμευσης για την αυτεπιστασία  με αφορμή 2 συνεχιζόμενα έργα.

Η κατασκευή των δημοτικών έργων με αυτεπιστασία και όχι με εργολαβίες ,ήταν το πρωταρχικό σύνθημα του Δημήτρη Διακομιχάλη στην προεκλογική περίοδο και μία από τις δεσμεύσεις του για την καταπολέμηση της ανεργίας.
Το τεχνικό πρόγραμμα που πρόκειται να έλθει μαζί με τον προϋπολογισμό στο Δημοτικό Συμβούλιο προς ψήφιση τις επόμενες ημέρες , σίγουρα θα αποτελέσει ένα δείγμα γραφής για το κατά πόσο οι προεκλογικές εξαγγελίες θα υλοποιηθούν και στην πράξη. Βέβαια πριν απ' αυτό η Δημοτική Αρχή θα κληθεί να περάσει ένα«κραστ τεστ» αναφορικά με τις προεκλογικές εξαγγελίες για 2συνεχιζόμενα έργα, για τα οποία υφίστανται συμβάσεις με εργολάβους .
Συγκεκριμένα πρόκειται για την ανακαίνιση του Δημοτικού Μεγάρου, συνολικού προϋπολογισμού 1,3εκατομμυρίων ευρώ, (έχει εκτελεστεί μόνο το ισόγειο της δημοτικής αγοράς, δαπάνης περίπου 300.000 ευρώ) με ανάδοχο Εταιρεία την 3Κ και το έργο της ανάπλασης κοινοχρήστων χώρων  με ανάδοχο την εταιρεία « Κοινοπραξία Κακνής- Κινούς» ύψους υπολειπομένων εργασιών περίπου 300.000 ευρώ.
Είναι δύο έργα μέσα στις δυνατότητες των Υπηρεσιών του Δήμου που μπορούν άνετα να συνεχιστούν με αυτεπιστασία αφού προηγηθεί η  διακοπή των εργολαβικών συμβάσεων. Είναι λοιπόν μία πρόκληση για τη νέα δημοτική Αρχή, να προχωρήσει στη διακοπή των εργολαβικών συμβάσεων και να συνεχίσει την ολοκλήρωση των έργων με τις Υπηρεσίες  της και με αυτεπιστασία
- Νησιωτική Διαδρομή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: